המסלול החלופי למכשיר שמיעה במכון תדרים

למה כדאי מכשיר שמיעה במסלול החלופי של מכון תדרים?

מגוון מכשירי פרימיום גדול ואיכותי

במסלול החלופי תוכלו לבחור ממגוון מכשירים רחב של החברות המובילות בעולם, כולל מכשירי פרימיום אשר אינם זמינים במסלולי הסבסוד של קופות החולים. מכשירים אלה מתאימים במיוחד לאנשים המנהלים אורח חיים מגוון ופעיל, חברתית, תרבותית או מקצועית. מכשירים מתקדמים אלה, כוללים טכנולוגיות מתקדמות כגון: הנחתת רעשים, איתור אוטומטי של כיוון השיחה, מנגנון למידה בשיטת 'אינטילגנציה מלאכותית', קישוריות אלחוטית למכשירי סלולר, טלפונים ומערכות בידור.

זיכוי כספי בגובה סל הבריאות המירבי

במסלול החלופי אינך מפסיד את ערך הסבסוד של סל הבריאות, מכון השמיעה תדרים מעניק לכם את הזיכוי המירבי הניתן ע"י קופת החולים שלכם, ללא המתנה לבדיקות רופאים ואישורים, ללא טרטורים ממקום למקום.

תקופת נסיון מורחבת

מכון השמיעה תדרים מעניק לכם תקופת נסיון  של חודשיים (במקום חודש)לכל מכשיר, ללא הגבלה, זאת על מנת שתהיו לגמרי בטוחים שהמכשיר מתאים לכם ופותר לכם את בעיית השמיעה באופן מושלם. במשך תקופת הניסיון תוכלו להחליף מכשירים ללא הגבלה, אפילו בין חברות יצרניות שונות, עד למציאת המכשיר המושלם עבורכם.

סוללות חינם ל- 3 שנים

סוללות איכותיות חינם לתקופה של 3 שנים. חיסכון גדול ושלוות נפש עם רכישת מכשיר שמיעה ב'מסלול המהיר' של מכון השמיעה תדרים.

ביטוח ואחריות מורחבים

מעבר לביטוח הסטנדרטי הניתן ל- 3 שנים מרכישת המכשיר, במסלול החלופי ניתן להאריך את תקופת הביטוח לכל אורך חיי המכשיר. בתוספת תשלום סימלי תקבלו כיסוי מושלם כנגד כל צרה שלא תבוא, אפילו שבר או הרטבה במים ועוד.

25% הנחה על כל האביזרים הנילווים למכשיר השמיעה

כל מה אביזר שתצרכו או תחשקו בו בכדי לנצל את הטכנולוגיות המתקדמות של המכשירים ב'מסלול המהיר', כגון: בלוטות' לסנכרון בין מכשירים שונים בבית, קישור אלחוטי לטלפון ייעודי, שלט, אוזניות לטלויזיה ומערכות FM ועוד.

הסדרים