מהו מכון אודיולוגי

מהו מכון אודיולוגי? האם יש הבדל בין מכון אודיולוגי למכון שמיעה? איזה שירותים מוצעים לכם במכונים האודיולוגים השונים וכיצד לבחור מכון אודיולוגי? על כך ועוד בכתבה שלפניכם. מכון אודיולוגי הינו מכון שמיעה מקצועי המתמחה גם בביצוע בדיקות שמיעה וגם בהליכי התאמה אישית של מכשירי שמיעה וזאת בניגוד למכוני שמיעה העוסקים ומתמחים אך ורק בביצוע בדיקות שמיעה בקרב ילדים ומבוגרים כאחד.

מהם השירותים המקצועיים המוצעים לכם במכון אודיולוגי מוביל בתחומו?

שירותיו הרפואיים – מקצועיים של מכון אודיולוגי כזה או אחר מוביל בתחומו כוללים בין היתר:

  1. בדיקות שמיעה מקיפות ומקצועיות לילדים ומבוגרים כאחד
  2. בדיקות שמיעה מסוג BERA בקרב יילודים
  3. התאמה אישית של מכשירי שמיעה בהתאם למאפיינים שונים
  4. שירותי מעבדה לתיקון והרכבה של כל סוגי מכשירי השמיעה
  5. התאמה אישית של אביזרי שמיעה לכל סוגי לקויות השמיעה
  6. מעקב רפואי – מקצועי אחר ליקוי השמיעה ממנו סובל הלקוח/ה
  7. מכירה ושיווק של אביזרי שמיעה, לרבות, סוללות לסוגי מכשירי השמיעה השונים, אטמים ואוזניות לבידוד רעשי בהתאם לעוצמתם, אביזרי עזר לכבדי שמיעה ועוד.

מספר מילים על בדיקות שמיעה

בדיקות שמיעה מקצועיות הן בדיקות הנערכות על ידי קלינאי תקשורת, כאשר הליך הבדיקה מיושם בחלל אטום לרעשים חיצוניים. הבדיקה עצמה מתבצעת באמצעות מכשיר המכונה אודיומטר, כאשר כל אוזן נבדקת בנפרד. הבדיקה עצמה מיועדת לילדים, בני נוער ומבוגרים כאחד ומטרתה אבחון לקויות שמיעה בדרגות חומרה כאלו ואחרות. ממצאי הבדיקה מאפשרים התאמה פונקציונאלית של מכשירי שמיעה שונים וזאת בהתאם לדרגת החומרה של ליקוי השמיעה ו/או הירידה באיכות השמיעה ממנה סובל הנבדק. ( קראו כאן עוד על בדיקות שמיעה )

כיצד לבחור מכון אודיולוגי?

הבחירה במכון האודיולוגי בו תבצעו את בדיקות השמיעה ובמידת הצורך את הליך התאמתו של מכשיר השמיעה, חייבת להיעשות בהתאם למספר פרמטרים מקצועיים מרכזיים כגון: הוותק המקצועי-רפואי של המכון, היקף השירותים המוצעים לכם במכון בכל הנוגע להתאמת מכשירי שמיעה, היקף וסוגי מכשירי השמיעה המשווקים על ידי המכון, מיקום המכון והימצאותו בסמוך למקום מגוריכם, הסדרי המכון אל מול קופות החולים בכל הנוגע להנחות ופרמטרים נוספים היכולים להבטיח לכם שירות מקצועי ואישי משלב קיומן של בדיקות השמיעה הנדרשות לכם ועד לשלבי התאמת מכשירי השמיעה הנחוצים לכם במידת הצורך.

איזה סוגי אביזרים משווקים על ידי מכונים אודיולוגים לכבדי שמיעה?

בנוסף למכשירי השמיעה השונים המשווקים ומותאמים עבורכם באופן פרטני בכל מכון אודיולוגי מוביל בתחומו, תוכלו למצוא מגוון רחב של אביזרי עזר המיועדים לכבדי השמיעה ו/או לסובלים מליקוי שמיעה. אביזרים אלו כוללים בין היתר: טלפון קווי ו/או טלפון אלחוטי המותאם לכבדי שמיעה, אוזניות לטלוויזיה עם מגבר אישי לכבדי שמיעה ועוד.

מוצרי עזר אלו ומכשירי השמיעה המוצעים לכם בכל מכון אודיולוגי מוביל בתחומו, מיוצרים על ידי החברות המובילות בעולם ורכישתם מלווה בתקופת אחריות.

הסדרים