סוגי מכשירי השמיעה הקיימים בשוק

מכון השמיעה תדרים מציע מגוון רחב של מכשירי שמיעה מסוגים שונים, אשר באים לתת מענה לבעיות השמיעה השונות. מכשירי השמיעה הנמכרים במכון השמיעה תדרים מכילים טכנולוגיות מתקדמות ומעוצבים באופן אסתטי ואופנתי.

אנו בתדרים מציעים שירות מלא ומקצועי מאיבחון ראשוני על ידי קלינאיות מוסמכות, ועד להתאמת מכשירי שמיעה מתקדמים בכל הגילאים. תוכלו למצוא אצלנו מגוון של מכשירי שמיעה למבוגרים, ילדים, פעוטות ונוער של המותגים המובילים ביותר. אנו בתדרים עובדים עם כלל קופות החולים השונות ומציעים עבורכן את מגוון ההסדרים השונים כולל תקופת ניסיון של 60 יום.
קראו עוד על מכון שמיעה תדרים

להלן סוגי מכשירי השמיעה שמוצעים למכירה בתדרים

מכשירי שמיעה מאחורי האוזן – מכשירים אלו ממוקמים מאחורי האוזן וניתן להתאימם עם אוזניה או עם צינורית בהתאמה פתוחה, זאת על סמך דרישות הלקוח ובעיות השמיעה מהן הוא סובל.
מכשירי שמיעה בתוך האוזן – מכשירים אלו נבנים במעבדת היבואן על ידי צוות טכנאים מנוסה ומיומן. המכשיר נבנה בהתאמה אישית בהתבסס על מידות האוזן שלך, ולאחר שתהליך הבנייה של המכשיר מסתיים מוכנסים לתוכו הרכיבים האלקטרוניים של מכשיר השמיעה.
מכשירי שמיעה זעירים בהתאמה פתוחה – גופו של מכשיר השמיעה ממוקם באופן דיסקרטי מאחורי האוזן. גודלו הינו 2 ס"מ בלבד ומשקלו 1.4 גרם. הרמקול עצמו ממוקם בתוך האוזן ומחובר למכשיר השמיעה באמצעות צינורית זעירה ובלתי נראית.
מכשירי שמיעה זעירים בהתאמה פתוחה (מיקרופון מופרד) – מכשירי שמיעה אלו נמצאים בתוך האוזן, כאשר המיקרופון ממוקם באפרכסת וכמעט ולא ניתן להבחין בו. ההפרדה הזו בין גוף המכשיר למיקרופון הופכת את השימוש במכשיר לנוח יותר משום שהמכשיר אינו אוטם את האוזן.

צפו במגוון מכשירי השמיעה שלנו

הסדרים