סוגי מכשירי שמיעה

במכון שמיעה תדרים תוכלו למצוא מגוון של סוגי מכשירי שמיעה המותאמים ביותר עבורכם. תוכלו למצוא מכשירי שמיעה סמויים, זעירים, חזקים, בלתי נראים לעין, גדולים, קטנים, פופלאריים ועוד של המותגים המובילים ביותר למגוון הליקויים רק אצלנו.

ITE

הינו סוג של מכשיר שמיעה הסמוי בתוך האוזן, ומיועד בעיקר לירידות שמיעה בינוניות עד חמורות. ישנה אפשרות להכנסת מערכות שמע מורכבות עם קישוריות Connectline

CIC

מכשיר שמיעה חדש, זעיר, חזק ובלתי נראה לעין. עד היום יכלו להנות ממכשירים אלה אנשים בעלי לקות שמיעה קלה עד בינונית. CIC POWER מציעים מגוון של סוגי מכשירי שמיעה הבאים לתת מענה לאותם אנשים הסובלים מירידות שמיעה חמורות (ירידות שמיעה של עד dB90) ושחשוב להם מאוד להצניע את מכשירי השמיעה. מומלץ רק לבעלי תעלת אוזן רחבה.

BTE

מכשיר שמיעה חזק יותר ממכשירי ה- RITE שבו הרסיבר נמצא מאחורי האוזן. בשל כך מכשיר זה הינו גם מעט יותר גדול ממכשירי ה- RITE אך עדיין הינו מכשיר דיסקרטי וקטן.

RITE

מכשירי ה-RITE של OTICON דנמרק מהווים פריצת דרך ביכולתם לשפר את השמיעה, את מובנות הדיבור ואת איכות חייהם של אותם אנשים. מכשירי השמיעה האלה מעוצבים, קטנים, נוחים, אמינים ומאפשרים להתחבר אלחוטית באמצעות הקונקט ליין לאביזרים אלקטרונים מתקדמים כמו טלוויזיה, טלפון ביתי / סלולארי, נגני מוזיקה ומחשבים.

Micro CIC

סוגי מכשירי שמיעה זעירים בלתי נראים לחלוטין – ממוקמים עמוק בתעלת האוזן קולטים את הקולות בדרך הטבעית שבה האוזניים שלנו פועלות.

miniRITE

סוג מכשיר שמיעה פופולארי וקטן ביותר מאחורי האוזן בעיצוב ייחודי עם טכנולוגיה של אוזן פתוחה לירידות שמיעה של עד dB110.

למידה ופרטים נוספים השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

הסדרים