שיא הטכנולוגיה

אנו גאים להציג לכם את שיאי הטכנולוגיה בעולם ממיטב היצרנים בעולם. מכשירי שמיעה, אביזרי שמיעה ומיטב הטכנולוגיה כדי לספק לכם את קדמת הטכנולוגיה בתחום השמיעה.

Phonak Virto

עשוי מטיטניום בהתאמה אישית כדי להתאים בצורה מושלמת לאוזן שלך.חוקי הפיזיקה

טשטוש הקווים בין מכשיר שמיעה למוצר בידורי

מאז יציאת הדור הראשון של מכשירי השמיעה בעולם, השתמשו היצרנים במכשירים מאחורי האוזן. הסמארטפונים הפכו מרכזיים בחיינו. התקשורת השיחות והאזנה למוזיקה על ידי אוזניות תוך אוזניות הפכו לנחלת הכלל. ועל הרעיון הזה מייצרת פונק מכשירי דיסקרטיים בצבע שחור שנראים כמו אוזנייה ולא כמו מכשיר שמיעה ובכך פונק מסירה מהמשתמשים את המחסום החברתי בכך שהמכשירים נראים כמוצר בידורי שהוא נחלת הכלל.

פרטים נוספים

Oticon More בואו להיות הראשונים

אוטיקון המציאה מחדש את האופן שבו מכשיר שמיעה עובד! מכשיר השמיעה החדש Oticon More ™ הוא הראשון בעולם שנותן לך גישה לכל הצלילים שאתה צריך כדי לשמוע באופן טבעי, והוא עושה זאת תוך כדי חווית האזנה נוחה. במקום להתמקד בדיבור, Oticon More ™ מאפשר לך לשמוע כל כך הרבה יותר, באופן שעוזר למרכז השמיעה במוח שלך לפרש יותר את הצלילים שאתה מאזין. Oticon More ™ הוכשר כדי לעזור למוח שלך, הכלי העיקרי לשמיעה, הוא להבין את הצליל על ידי 12 מיליון סצינות צליל "אמיתיות" כדי להבטיח חווית סאונד כמו מדהימה. פרטים נוספים

טעינה עד 3 ימים

STYLETTO מכשיר השמיעה המדהים מבית סיגנה סימנס

תכנון מנצח עטור פרסים * יכולת טעינה .
"הדרך בה אני מתלבשת, אילו אביזרים אני לובשת – מבחינתי זה מבטא גישה.

עם Styletto Connect מצאתי סוף סוף מכשיר שמיעה התואם את הרעיון שלי לסגנון. העיצוב החלקלק, הצבעים הטרנדיים, המראה המתכתי המגניב – זה משהו שצריך לראות. והטכנולוגיה גם מקלה על חיי: לסוללת הליתיום-יון יש את הכוח להימשך איתי לאורך היום. בעזרת המטען הקומפקטי הקטן אני יכול לטעון את Styletto Connect שלי בנוחות, גם כשאני בדרכים. אין חילופי סוללה מעצבנים.

מה שאני הכי אוהב זה שיש לו Bluetooth. לא משנה לאן העבודה שלי לוקחת אותי, אני עצמאי לחלוטין ותמיד מתחבר.

בין אם אני בכוונה, מטייל, מסתובב בג'ונגל העירוני או פשוט מרגיע: Styletto Connect שלי פשוט מתאים לחיים העמוסים שלי בצורה מושלמת.

פרטים נוספים
STYLETTO מכשיר שמיעה מבית סיגנה סימנס

Signia Xperience מעבד הקול המהפכני

החיים שלך לא עומדים בשקט. בין אם אתה יוצא לריצה, משוחח עם חברים במסיבה או פשוט מרגיע בבית, 90 אחוז מהפעילויות שלך כוללות תנועה והסביבה שלך משתנה כל הזמן. וכשאתה זז, הסביבה האקוסטית שלך משתנה. זו הסיבה ששמיעה יכולה לעבור בין קלות לכמעט בלתי אפשריות תוך שניות ספורות כשאתם עוברים מהסביבה השקטה יחסית של ביתכם או מכוניתכם למקום יותר עסוק, אקוסטי יותר מאתגר כמו אזור קניות שוקק. פרטים נוספים
Signia Xperience מעבד הקול המהפכני

WIDEX TV PLAY

החיבור הכי איכותי בין הטלויזיה למכשירי השמיעה

ווידקס משיקה מכשיר חיבור לטלויזיה איכותי, קל לחיבור ועם עיצוב חדשני. מכשירי שמיעה איכותיים בעולם מתקדם זקוקים לאביזרים מתקדמים כדי להנות מאיכות חיים. היכולת לשמוע ישירות לאוזניים ממכשיר הטלויזיה היא חווית סאונד מדהימה הממולצת מאוד לכל משתמש במכשירי שמיעה.

פרטים נוספים
החיבור הכי איכותי בין הטלויזיה למכשירי השמיעה - מכון שמיעה תדרים

הידעת המוח שלך שומע

לא האוזניים שומעות

אנחנו בתדרים הבנו לפני שנים שהמוח שומע ולכן אנחנו עורכים סדנת שמיעה מתקדמת כדי ללמד את המוח לשמוע צלילים חדשים. אנחנו נעזרים בטכנולוגיות הכי מתדקמות בעולם ממיטב יצרני מכשירי השמיעה מתוך נסיון שהבנת מילים אינה קשורה להגברה אלה לניצול הטכנולוגיות העומדות לרשותנו ובשימוש בזוג מכשירים ובטכנולגיית קרוס המפצה על ירידה חזקה באוזן אחת בלבד.

פרטים נוספים
מכשירים מומלצים מאת תדרים
הסדרים