מכון שמיעה פתח תקווה

סניף פתח תקוה העלייה השנייה 2 פתח תקוה (מול העירייה) קומת הרחוב.  נגישות מלאה לנכים. טל: 03-934-59-59

 

נווט לסניף: http://waze.to/?h=sv8y9chqg

 

הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה פרסמה בשנת 2012 את תוצאותיו של סקר חברתי שעיקרו היה שיותר מעשרה אחוזים מהאוכלוסייה מתקשים בצורה זו או אחרת בשמיעה ושלקות השמיעה עולה עם הגיל. בעשור האחרון הורחבה הזכאות למכשירי שמיעה בסל הבריאות לבני גיל הזהב, דבר שהוביל לכך שמבוטחי קופות החולים יכולים לקבל חלק מדגמי מכשירי השמיעה ללא השתתפות עצמית. מצב זה הוביל לגידול בביקוש לבדיקות שמיעה במכוני שמיעה ובבקשות להתאמת ורכישת מכשירי שמיעה.

מימוש זכאות למכשיר שמיעה

מכשיר שמיעה הוא אביזר שיקומי אשר מותאם פרטנית לכל אדם הסובל מלקות שמיעתית. נכון להיום כל אדם שאינו שומע טוב צריך לפנות אל רופא אף אוזן גרון וזאת על מנת שזה יפנה אותו לאחד ממכוני השמיעה המורשים באזור מגוריו לביצוע בדיקת שמיעה. לאחר ביצוע בדיקת שמיעה פתח תקווה (או כל עיר אחרת בה הלקוח מתגורר), הלקוח יחזור למרפאה של הקופה על מנת לקבל אישור למכשיר שמיעה ולאחר קבלת האישור הוא יפנה אל ספק מורשה מטעם קופת החולים (מכוני שמיעה שעובדים בהסדר עם קופות החולים) וזאת למטרת התאמת ורכישת מכשיר שמיעה. פרטים נוספים
מכון שמיעה פתח תקווה תדרים מרכז השמיעה

בחירת מכון שמיעה

מכשיר שמיעה מחייב לעיתים הוצאה לא קטנה ולכן חשוב לוודא שאתם בוחרם מכון שמיעה ותיק ובעל מוניטין מוצלח שמשווק מכשירי שמיעה בפתח תקווה וידוע בשל מקצועיות הצוות שמבצע בדיקות שמיעה פתח תקווה. טרם בחירת מכון שמיעה יש לוודא את הדברים הבאים: פרטים נוספים
מכשירי שמיעה פתח תקווה

מוניטין

תמיד יש לוודא שאותו מכון המציע שירותי בדיקת שמיעה ומכשירי שמיעה הינו מכון בעל מוניטין מוצלח. המוניטין של המקום תמיד נבנה בזכות הידע, המקצועיות והמיומנות של צוות המקום, איכות מכשירי השמיעה המוצעים בו ואדיבות הצוות העובד בו.

קרוב לבית

חשוב לבחור במכון שמיעה הקרוב למקום מגוריכם. מכון אליו תוכלו להגיע תוך פרק זמן קצר לבדיקות תקופתיות, טיפולים ובכל מצב בו תזדקקו לעזרה עם המכשיר.

צוות מנוסה

טרם בחירת מכון שמיעה זה או אחר יש לוודא שהצוות שעובד בו מורכב מקלינאי תקשורת וטכנאי מכשירי שמיעה מנוסים ומוסמכים ושיחסו של צוות המכון אדיב אליכם.

היצע נרחב

כיום קיימים מכשירי שמיעה מסוגים רבים וחשוב לוודא שאותו מכון שמיעה פתח תקווה אליו אתם פונים אכן מציע ללקוחותיו היצע גדול של מכשירי שמיעה של יצרניות מכשירי שמיעה בינלאומיות.

תקופת ניסיון

יש לוודא שאתם פונים אל מכון שמיעה המאפשר תקופת ניסיון של 60 יום, כמו למשל מכון תדרים. תקופת ניסיון זו מאפשרת ללקוחות המכון לנסות את המכשיר לתקופה מסוימת ולהגיע להחלטה באם המכשיר אכן מתאים להם.

אחריות

תמיד יש לוודא שאותו מכון שמיעה בו אתם רוכשים את המכשיר מבטיח אחריות על המכשיר. יש לבדוק מה סוג האחריות, מה תקופת האחריות והאם היא ניתנת להרחבה.

פרטים נוספים
ייעוץ והתאמת מכשיר שמיעה

לסיכום

אם אתם מתגוררים בפתח תקווה והאזור ואתם מעוניינים להגיע אל מכון שמיעה בעל מוניטין יוצא מן הכלל בעיר, צוות מכון תדרים ישמח לשרת אתכם. מכון שמיעה ותיק זה מציע ללקוחותיו מגוון רחב של מכשירי שמיעה, תקופת ניסיון של 60 יום והסדרים עם קופות החולים בישראל.

פרטים נוספים
בדיקות שמיעה
הסדרים