התאמת מכשירי שמיעה



האם הינכם מודעים לליקוי השמיעה שלכם?

בכל גיל יכולה להתרחש ירידה בשמיעה. הירידה יכולה להיות פתאומית, או הדרגתית. הרבה אנשים אינם מודעים לכך שיש להם ירידה בשמיעה ובדרך-כלל בני-משפחה וחברים מבחינים בכך לפניהם. ישנן סיבות שונות לירידה בשמיעה, ומקור הבעיה יכול להיות בחלקים שונים באיבר השמיעה. אנשים רבים מתקשים להאמין או לקבל את העובדה שיש להם ירידה בשמיעה.

קראו גם: מי זקוק לבדיקת שמיעה?

מי זקוק לבדיקת שמיעה?

בדיקת שמיעה

בדיקת שמיעה מקצועית מתבצעת על-ידי קלינאי/ת תקשורת בחדר אטום באמצעות מכשיר אודיומטר. כל אוזן נבדקת בנפרד. בדיקת שמיעה מתבצעת כאשר מושמעים לנבדק צלילים טהורים בתדירויות שונות של 250-8000 הרץ. במהלך בדיקת השמיעה, הנבדק מתבקש להגיב כשהצליל נשמע חלש מאוד, וכך נקבעים בבדיקה הספים שלו לצלילים השונים. הסף זו העוצמה החלשה ביותר שהנבדק צריך על-מנת לשמוע את הצליל.

כנסו להמשך קריאה על – בדיקת שמיעה

בדיקת שמיעה מקיפה

ייעוץ והתאמת מכשיר שמיעה

במכון השמיעה תדרים מבוצעת התאמה אישית של מכשיר שמיעה על-ידי צוות קלינאי תקשורת מנוסה ומוסמך שיכול לחשוף אותך למגוון המכשירים בשוק. אנו נעשה את המירב על מנת שתפיק מהטכנולוגיה המתקדמת את המירב ונרתום לשם כך את נסיוננו רב השנים בתחום על-מנת לסייע לך לשקם את שמיעתך. בשיתוף עם קלינאי/ת התקשורת, תוכל/י למצוא פתרון יעיל ואיכותי אשר יתן מענה לצרכים שלך ולאופי חייך. הניסיון הרב והמוכח של 'תדרים' בתחום השמיעה, בשילוב עם הטכנולוגיה המתקדמת של מכשירי השמיעה המודרניים, יעניקו לכם פתרון לכל בעיית שמיעה.

קראו על התאמה אישית של מכשיר שמיעה

סוגי מכשירי שמיעה בשוק

בחירת המכשיר והתאמתו

בתדרים מבוצעות ההתאמות רק על-ידי קלינאי תקשורת מנוסים ומוסמכים, וניתנת חשיבות רבה לתהליך ההתאמה, להדרכה לשימוש יעיל ואחזקה תקינה של המכשיר, ולשירות זמין ואמין באמצעות מעבדה משוכללת. זיכרו- התאמה טובה של מכשיר השמיעה היא הבסיס להצלחת השיקום השמיעתי והשיפור באיכות החיים שלך!

 

בחירה והתאמת מכשרי שמיעה

סבסוד מכשירי שמיעה ע"י קופות החולים ומשרד הבריאות

'תדרים' מכון השמיעה עובד כיום בהסדר עם קופות החולים: קופת חולים כללית, קופת חולים לאומית, קופת חולים מכבי, משרד הביטחון, ביטוח לאומי, ארגון נפגעי הנאצים ומשרד הבריאות.

קראו עוד על: הסדרי קופות חולים לסבסוד מכשירי שמיעה

טווח מכירים של מכשירי שמיעה

שירות לאחר רכישה

לאחר שרכשת את מכשיר השמיעה הנך מתחיל בתהליך של למידה מחדש כיצד לשמוע. למרות שחלק מהאנשים מסתגלים מהר למכשיר, רוב המשתמשים המתחילים זקוקים לאימון ולתקופת הסתגלות הדרגתית שהנה טבעית לגמרי. אנו ממליצים לך להתחיל להשתמש במכשיר מעט זמן בבית, ובאופן הדרגתי להגדיל את משך השימוש, ולהרכיב את המכשיר גם במקומות אחרים. השירות העדיף, מתבטא ביחס חם ותומך ללקוח לאורך כל הדרך, התאמת מכשירים בבית הלקוח, עזרה לקשישים להגיע למכון, תקופת ניסיון ארוכה להתאמת מכשירי שמיעה ואחריות לכל החיים.

מכשירי שמיעה למבוגרים
הסדרים