מכשירי שמיעה לאומית

חברי קופת חולים לאומית ונדרשים למכשירי שמיעה? בעמוד שלפניכם תוכלו למצוא מידע על התהליך לקבלת מכשירי שמיעה מקופות החולים לאומית.

בדומה לכל קופת חולים אחרת, גם בקופת החולים לאומית, חברי הקופה יכולים להסתייע בסבסוד של מכשירי שמיעה במקרים של ירידה באיכות השמיעה ולצרכי שיקום השמיעה, כאשר קיימת זכאות לקבלת מכשיר שמיעה במסגרת סל הבריאות ובמסגרת הטבה נוספת המוענק לחברי קופת החולים לאומית המחזיקים באחד מהביטוחים המשלימים של הקופה: לאומי כסף ו/או לאומית זהב, בכפוף לתנאי הזכאות לאחר תקופת המתנה של שלושה חודשים מיום ההצטרפות למסלול הביטוח המשלים.

קבלת מכשירי שמיעה קופת חולים לאומית – כיצד?

מכשירי שמיעה לאומית

מכשירי שמיעה לאומית דגם Widex Moment
מכשיר שמיעה Widex Moment השתתפות עצמית 900 ש"ח
מכשירי שמיעה לאומית דגם beltone Amez
מכשיר שמיעה beltone Amez השתתפות עצמית 900 ש"ח

לצורך קבלת מכשירי שמיעה לאומית, חברי הקופה נדרשים לעמוד בתנאי הזכאות ובתהליך המקדים הנדרש לצורך כך. תהליך זה מורכב ממספר שלבים הכוללים:

• בדיקה מקדימה של רופא א.א.ג מטעם הקופה לצורך בירור מקדים וראשוני של הסיבה בגינה אתם מתמודדים עם ירידה באיכות השמיעה
• הפניה למכון שמיעה לצורך בדיקת שמיעה
• מילוי שאלון בהתאם לממצאי הבדיקה שערכתם וזאת לצורך התאמת סוג המכשיר הנדרש לכם

לאחר שלבים מקדימים אלו, תוצאת הבדיקה מועברות למרפאה לצורך מתן אישור לרכישת מכשיר שמיעה. ההחלטה בנוגע לקבלת הסבסוד תלויה בין היתר בממצאי הבדיקה, גילכם, אורח חייכם והצרכים השמיעתיים היומיומיים שלכם. לאחר קבלת אישור עקרוני (בצירוף חותמת אדומה) תוכלו לפעול להתאמה ורכישה של מכשיר השמיעה.
חשוב לדעת: במידה ועברתם בדיקת שמיעה באופן פרטי ללא מעורבות הקופה, סבסוד מכשירי שמיעה לאומית יוענק בכפוף לביקור אצל רופא א.א.ג מטעם קופת החולים וזאת לצורך עיון בממצאי הבדיקה והמשך התהליך.

התאמה ורכישה של מכשירי שמיעה לאומית

את מכשירי השמיעה הנחוצים לכם תוכלו לרכוש אצל אחד מספקי ההסדר של קופת החולים לאומית בפריסה ארצית, כאשר כל אחד מספקי ההסדר יכול להציע לכם מגוון רחב של מכשירי שמיעה המותאמים עבור סוג ליקוי השמיעה עימו אתם מתמודדים. רכישת המכשיר אצל ספקי ההסדר מחייבת דמי השתתפות עצמית של המבוטח וזאת בהתאם לדגם המכשיר. כמו כן, עומדת לרשותכם תקופת ניסיון של עד 45 יום לצורך קבלת החלטה בנוגע להתאמת מכשיר השמיעה המסופק לכם.
שימו לב – במידה ורכישת המכשיר נעשית שלא באמצעות אחד מספקי ההסדר העובדים עם הקופה, לא תהיו זכאים לקבלת החזר כספי.

תדרים – עובדים עם כל קופות החולים

כספק הסדר של קופת החולים לאומית, אנחנו במכון השמיעה תדרים, מאפשרים לחברי הקופה להסתייע במגוון רחב של שירותים מקצועיים המוצעים על ידינו, לרבות, שירותי ייעוץ והתאמה של מכשירי שמיעה. אם גם אתם חברי קופת החולים לאומית הנדרשים למכשיר שמיעה אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר כאן לצורך בירורים בנוגע לתנאי הזכאות וסוגי המכשירים המשווקים על ידינו.

צפו במגוון המותגים שלנו

הסדרים