מכשירי שמיעה מאוחדת

חברי קופות חולים מאוחדת ונדרשים למכשיר שמיעה? בעמוד שלפניכם תוכלו למצוא מידע על התהליך לקבלת מכשירי שמיעה מקופות החולים מאוחדת.

ירידה באיכות השמיעה עלולה להתרחש בכל גיל כתוצאה ממספר ליקויי שמיעה עיקריים, וביניהם: ליקוי שמיעה הולכתי, ליקוי שמיעה עצבי וליקוי שמיעה מעורב במסגרתו באים לידי ביטוי שני סוגי הליקויים: הולכתי ועצבי כאחד. כל אחד מליקוי השמיעה מסווג לשני דרגות חומרה שונות:

• ליקוי שמיעה קל/מתון בו מתרחשת ירידה של עד 25 דציבלים מסף השמיעה הנורמטיבי
• ליקוי שמיעה חמור/עמוק בו מתרחשת ירידה של מעל 70 דציבלים מסף השמיעה הנורמטיבי

עם הופעת ליקוי שמיעה כזה או אחר המשפיעה על איכות השמיעה, תדרשו להתאמת מכשירי שמיעה המשמשים כמכשירי עזר לשיפור איכות השמיעה. את רכישת המכשירים תוכלו לבצע בשתי דרכים עיקריות, הראשונה, רכישה מסובסדת של המכשיר באמצעות הפניה מטעם קופת החולים בה אתם רשומים למכון שמיעה המתמחה בהתאמת מכשירי שמיעה, והשנייה, במסגרת רכישה פרטית של המכשיר ישירות ממכוני השמיעה.

קבלת מכשירי שמיעה מטעם קופות החולים מאוחדת – כיצד?

במידה והינכם חברי קופת החולים מאוחדת ואתם נדרשים לרכישת מכשיר שמיעה, תוכלו לעשות זאת במסגרת תהליך סבסוד לרכישת מכשירי שמיעה מאוחדת. תהליך זה מורכב ממספר שלבים הכוללים בין היתר:

הפניה לרופא א.א.ג לצורך בירור הנסיבות אשר הובילו לירידה בשמיעה ולצורך הפניית המטופל/ת לבדיקה שמיעה. לאחר ביצוע בדיקת השמיעה תדרשו למילוי שאלון לצורך התאמת מכשיר השמיעה ולהגישו לרופא המשפחה. בשלב זה, תדרשו להמתין לאישור רשמי מטעם הקופה בכל הנוגע לסבסוד רכישת מכשירי שמיעה קופת חולים מאוחדת ורק לאחר קבלת האישור המופיע עם חותמת אדומה תוכלו לפנות אלינו במכון השמיעה תדרים לצורך קבלת ייעוץ להתאמת מכשיר השמיעה ורכישתו.

מכשרי שמיעה בהסדר עם מאוחדת

מכשירי שמיעה מאוחדת Beltone

ווידקס widex ובלטון beltone מכשירים בהתשתפות עצמית של 88 ש"ח בלבד

Widex injoy

השתתפות עצמית 88 ש"ח 

Beltone Amaze

השתתפות עצמית של 88 ש"ח

מכשיר שמיעה דגם Amaze

 

מה חשוב לדעת על תנאי זכאות לרכישת מכשירי שמיעה מאוחדת?

חברי קופת חולים מאוחדת המתמודדים עם לקות שמיעה קבועה ונדרשים למכשירי שמיעה, זכאים להשתתפות בהתאמה ורכישה של מכשיר השמיעה אחת לשלוש וחצי שנים, כאשר לקופת החולים מואחדת הסכמים עם מספר משווקים של מכשירי שמיעה בפריסה ארצית.
חשוב לציין שבמסגרת התאמת מכשירי שמיעה מאוחדת, המטופל זכאי לתקופת ניסיון של עד 45 יום לצורך התאמת המכשיר לו הוא נדרש, כאשר רכישת המכשיר יכולה להיעשות בתחום תקופת הניסיון במסגרת התחייבות כספית. במקרים בהם המטופל אינו מעוניין במכשיר המסופק לו לתקופת הניסיון הוא נדרש להחזירו למכון השמיעה.

מכשירי שמיעה מאוחדת בהסדר מלא עם מכון תדרים

אנחנו במכון השמיעה תדרים עובדים עם כל קופות החולים, לרבות, קופת החולים מאוחדת, ומאפשרים לחברי הקופה להסתייע בידע והניסיון המקצועי שלנו בכל הנוגע לשירותי בדיקות שמיעה, ייעוץ והתאמה של מכשירי השמיעה הנחוצים לכל מטופל. למידע נוסף על תהליך רכישה מסובסדת של מכשירי שמיעה לחברי קופת החולים מאוחדת צרו איתנו קשר.

הסדרים