תדרים מרכז השמיעה מציג – מכשירי שמיעה ממיטב המותגים

מתמודדים עם ירידה באיכות השמיעה? אחד מילדיכם סובל מליקוי שמיעה? אצלנו במרכז השמיעה, תדרים, תוכלו למצוא את מכשירי השמיעה האיכותיים ביותר של כל המותגים המובילים.

הידעתם שבין 2 ל-3 תינוקות מכל אלף סובלים מלקות שמיעה כזו או אחרת? הידעתם שכ-15% מבני ובנות ה-18 ומעלה סובלים מפגיעה באיכות השמיעה? הידעתם שלמעלה מ-30% מבני ובנות ה-65 ומעלה מתמודדים עם ירידה באיכות השמיעה ומספר רק הולך וגדל בכל עשור? אם גם אתם או אחד מילדיכם סובל מבעית שמיעה/לקות שמיעה כזו או אחרת, אתם מוזמנים לפנות אלינו למרכז השמיעה תדרים ולהסתייע במעטפת השירות הרפואית – מקצועית המוצעת על ידינו, משלב בדיקות השמיעה, דרך התאמת מכשירי שמיעה מומלצים ועד לסדנאות שמיעה אישיות שנועדו לשפר את איכות חייכם ולסייע לכם להתמודד עם ליקוי השמיעה השונים.

מכון שמיעה מוביל בתחומו

אצלנו במרכז השמיעה תדרים, תוכלו לקיים בדיקות שמיעה מקצועית בכל גיל ולהבטיח לעצמכם ממצאי בדיקה מדויקים היכולים להעיד על ליקוי/בעיית שמיעה כזו או אחרת. בדיקות השמיעה המקצועיות שלנו מיושמות על ידי קלינאי/ת תקשורת והן מתקיימות בחדר בדיקה אטום באמצעות מכשיר ייעודי בשם אודיומטר, כאשר תהליך הבדיקה בודק כל אוזן באופן נפרד תוך השמעת צלילים בתדירויות שונות. חשוב לנו לציין ששירותי הבדיקה שלנו מיושמים גם במסגרת בדיקות שמיעה בהסדר מול קופות החולים השונות והמשרדים הממשלתיים השונים וגם במסגרת שירותי מכון שמיעה פרטי. בשני המקרים, מובטח לך הליך בדיקה מקצועי שנועד לאפיין את הבעיה עימה אתם מתמודדים ולהתאים לכם את הפתרון הטוב ביותר. חשוב לנו לציין שאנו מתמחים בקיום בדיקות שמיעה למבוגרים לצד בדיקות שמיעה לילדים.

מכשירי שמיעה איכותיים של כל המותגים המובילים

אנחנו במרכז השמיעה תדרים, יודעים להתאים לכל סוג של לקות/בעיית שמיעה את מכשיר השמיעה הטוב ביותר בדרך לשיפור משמעותי באיכות השמיעה. התמחות זו מבוססת על הידע המקצועי רחב ההיקף שלנו ועד היותנו משווקים מורשים של היצרנים המובילים ביותר בתחום מכשירי השמיעה. את מכשירי השמיעה המתקדמים שלנו אנו יודעים להתאים לכל לקוח/ה ולכל סוג של ירידה באיכות השמיעה. כמו כן, חשוב לנו לציין שכל מכשירי השמיעה המשווקים על ידינו מגיעים עם תקופת ניסיון של 60 יום במהלכה תוכלו לבדוק את נוחות השימוש במכשיר והתאמתו.

מכשיר שמיעה Oticon Real

עובדים עם כל קופות החולים

מתוקף היותנו מכון לבדיקות שמיעה הפועל בהסדר אל מול כל קופות החולים והמשרדים הממשלתיים השונים, אנו ב-תדרים, מאפשרים לכל מטופל/ת להסתייע בסבסוד המקסימאלי לצורך רכישת מכשירי שמיעה מומלצים, ובכך להבטיח מכשירי שמיעה של המותגים המובילים בסבסוד מקסימאלי לחברי כל קופות החולים, לרבות, מכשירי שמיעה כללית, מכשירי שמיעה מאוחדת, מכשירי שמיעה מכבי או במסגרת רכישת מכשירי שמיעה משרד הביטחון.

כל היתרונות בדרך לשיפור איכות השמיעה במקום אחד

אנחנו במרכז השמיעה תדרים, שמים דגש מקצועי ואישי על מנת לסייע לכל אחד ואחת מקהל הלקוחות שלנו המתמודד עם לקות שמיעה או ירידה באיכות השמיעה. פתרונות השירות המוצעים על ידינו מבוססים בין היתר על מבחר גדול ביותר של מכשירי שמיעה איכותיים המשלבים בתוכם את הפתרונות הטכנולוגיים המתקדמים ביותר בענף. מעבר לכך, אנו שמים דגש על הצרכים הפרטניים של כל לקוח/ה בהתאם לסוג הליקוי או בעיית השמיעה ממנה הוא סובל.

אם גם אתם רוצים להעמיד לרשותכם את מעטפת השירות הטובה ביותר להתאמת מכשירי שמיעה לבעיית השמיעה ממנה אתם סובלים, אנו מזמינים גם אתכם ליצור איתנו קשר עוד היום.

הסדרים