איזה מכשיר שמיעה הכי טוב בשבילי

נדרשים לשימוש במכשיר שמיעה לצורך שיפור איכות השמיעה? בשורות הבאות תוכלו למצוא מידע מקצועי מורחב אודות שלבי ההתאמה של מכשיר השמיעה הטוב ביותר עבורכם.

רכישתו של מכשיר שמיעה הינה פעולה המיועדת לכל אחד ואחת מביניכם המתמודד עם ליקוי שמיעה כזה או אחר אשר הוביל לירידה זמנית או מתמשכת באיכות השמיעה. כיום, שוק מכשירי השמיעה בישראל כולל בתוכו היצע מגוון של מכשירי שמיעה שונים המותאמים לכלל האוכלוסייה המתמודדת עם ליקוי שמיעה וירידה באיכות השמיעה, כאשר הבחירה באחד מאותם סוגים שונים של מכשירי שמיעה, חייבת להיעשות במסגרת ליווי מקצועי אישי המוצע לכם במכוני שמיעה המתחמים גם בביצוע בדיקות שמיעה וגם במכירת אביזרי שמיעה במסגרת הליכי התאמה פרטניים לכל לקוח/ה.

מהם הפרמטרים לבחירת מכשיר שמיעה?

הליך התאמתו של מכשיר השמיעה הינו הליך מקצועי המותאם לכל לקוח/ה ברמה הפרטנית וזאת בהתאם למאפיינים שונים הקשורים לסוג לקות השמיעה ממנה הוא סובל, לדרגת הלקות (קלה, מתונה, בינונית או עמוקה) ולגילו.
הליך התאמה פרטני זה מיושם על ידי קלינאי תקשורת הפועל בכל אחד מהמכונים האודיולוגים העוסקים ומתמחים בנושא, כאשר הליך ההתאמה הפרטני מהווה את הבסיס להתאמת מכשיר השמיעה הטוב ביותר עבורכם וזאת בדרך לשיפור איכות השמיעה וכפועל יוצא מכך את לשיפור איכות חייכם.

השלב הראשון להתאמת מכשיר שמיעה הינו שלב בדיקת השמיעה שבהתאם לממצאיה נקבע סוג וחומרתו של ליקוי השמיעה ממנו סובל הנבדק. לאחר אפיון ממצאי הבדיקה, מוצגים בפני הנבדק הנזקק למכשירי שמיעה מגוון רחב של סוגי מכשירים שונים היכולים להתאים בעבורו, וזאת בהתאם לגילו. בשלב זה, נערכות בדיקות שמיעה מקיפות למטופל על מנת לבחון את סוג המכשיר האופטימאלי ביותר בעבורו, כאשר ברוב המקרים מומלץ לבדוק את התאמת המכשיר למשך תקופה של 60 ימי ניסיון וזאת על מנת לבחון את אפקטיביות המכשיר בחיי היומיום ובמצבים שונים.

עלות מכשירי שמיעה

עלותו של מכשיר שמיעה נקבע בין היתר בהתאם לסוג ועוצמת המכשיר. כיום, בכל מכון אודיולוגי העוסק ומתמחה בהתאמת מכשירי שמיעה, תוכלו ליהנות מחבילת הסדרים אל מול קופות החולים השונות. הסדרים אלו מאפשרים לכם ליהנות מסבסוד משמעותי של עלות המכשיר באמצעות ביטוחי השב"ן (שירותי בריאות נוספים) המוצעים לכם על ידי קופות החולים השונות, לרבות, הנחות בזמן רכישת המכשיר והנחות בעת תיקון המכשיר במידת הצורך. הסדרים אלו מתקיימים כיום אל מול כל קופות החולים דבר המאשפר לכל אחד ואחת מביניכם ליהנות מסבסוד מלא או חלקי של רכישת המכשיר וזאת בהתאם לסוג הביטוח העומד לרשותכם מטעם קופות החולים השונים לצרכי רכישת מכשירי שמיעה לאומית, כללית, מכבי ומאוחדת. לחצו כאן למידע נוסף על טווח המחירים

היכן מומלץ לרכוש מכשירי שמיעה?

את מכשירי השמיעה מומלץ לרכוש אך ורק בכל אותם מכוני שמיעה פרטיים המשמשים כמכונים אודיולוגים מובילים בתחומם, כלומר, מכונים המתמחים גם בביצוע בדיקות שמיעה, גם בביצוע בדיקות התאמה למכשירי שמיעה וגם במכירת מכשירי שמיעה. במכונים אלו, תוכלו למצוא מערך שירות מורחב ומקצועי הכולל בתוכו את כל שלבי ההתאמה הנחוצים לכם לצורך התאמה ורכישה של מכשיר השמיעה האופטימאלי ביותר בעבורכם, לרבות, שירות תיקונים למכשירי שמיעה. במכונים אלו תמצאו מגוון רחב של בדיקות שמיעה המותאמות לתינוקות, ילדים, בני נוער ומבוגרים כאחד. בעת רכישת המכשיר הקפידו לבדוק שבמכון בו אתם מבצעים את בדיקות השמיעה והליכי ההתאמה לרכישת מכשיר השמיעה, מתקיימים הסדרים אל מול קופות החולים השונות וזאת על מנת להבטיח לעצמכם סבסוד מלא או חלקי בעת רכישת המכשיר.

צפו במגוון המכשירים שלנו

הסדרים