ביקורי בית והתאמת מכשירי שמיעה מתקדמים בבית הלקוח

בני הגיל השלישי, שסובלים מירידת שמיעה שבנוסף מוגבלים פיזית ומתקשים להגיע למכונן השמיעה תדרים. מציע יורם כהן פתרון אישי המשלב ביקורי בית בבית הלקוח.

במהלך הביקור בבית הלקוח מבוצעת בדיקת שמיעה לצורך התאמת מכשירי שמיעה, הביקור יכול להתבצע גם בדיור מוגן, בבית אבות, במחלקות סיעודיות ובבתי חולים. יורם כהן וקלינאים מומחים מגיעים ללקוח וחוסכים ממנו את הטרחה. אנחנו במכון תדרים עושים הכל על מנת להקל על בני הגיל השלישי ולשפר את איכות חייהם.

ביקורי בית והתאמת מכשירי שמיעה מתקדמים בטכנולוגיה חדשנית

מכשירי שמיעה בשנים האחרונות הינם מורכבים ויש להתאים אותם לאחר בדיקות שמיעה מדויקות, ולכן התאמת מכשירי שמיעה דורשת מהלכים רפואים מורכבים. נסיון רב בהתאמת במכשירים לצרכים המיוחדים והמשתנים של הלקוחות. ישנם מבוגרים רבים אשר מוותרים על מכשיר שמיעה מפני קשה להם לבצע את כל המהלכים הדרושים לבדיקות לרכישת המכשיר.

מי זקוק לביקורי בית?

רבים מהמטופלים זקוקים לביקורים רבים כדי לנסות מספר מכשירים וכדאי לבצע התאמה ממוחשבות לתוכנה שבמכשיר, בעקבות אופי השימוש המשתנה במהלך הלמידה של האוזנים, המוח ובנוסף התאמת מכשיר שמיעה לסביבות החיים. זאת הסיבה שהחליט יורם כהן להגיע למטופלים המבוגרים בעלי קשיי נידות אשר מתקשים להם להגיע אל מכון השמיעה לצורך בדיקת שמיעה והליווי התהליך.

ללקוחות המבוגרים בנוסף קל יותר לבצע את בדיקת השמיעה בביתם, ובסביבת החיים האמיתית שלהם, ולכן ביצוע ביקורי בית הינו פתרון מעולה כדי להתאים ללקוחות מכשיר שמיעה המתאים להם באופן ספציפי.

איך הבדיקה מתבצעת בבית הלקוח?

קלינאי תקשורת של מכון השמיעה תדרים מגיע עם מחשב המכיל תוכנות מיוחדות, עם אודיומטר ועם אוזניות שיוצרות סביבה המדמה חדר בדיקה, בדומה לבדיקות שמיעה במכון תדרים. בדיקת שמיעה בבית היא נוחה, נעימה ונכונה יותר ופחות מקשה על אנשים שאינם ניידים המתקשים לצאת מהבית.
השירות והביקור בבית הלקוח מקל מאוד עם מטופלים מבוגרים והופך את התהליך של התאמת מכשיר שמיעה לתהליך קל מאוד עבורם. לאחר התאמת המכשיר ניתן להנות משירות והתאמה תקופתיים עבור הלקוחות.
מומלץ בזמן בדיקת השמיעה, שיהיו לצדכם בני משפחה או חברים, כדי שתוכלו להיעזר בהם בזמן הבדיקה.

הסדרים