למה כדאי לבחור מכשיר שמיעה במכון תדרים

כל כך הרבה אפשרויות – אז למה כדאי לבחור דווקא בתדרים מכון השמיעה?

בעיקר כי במכון השמיעה 'תדרים' הערך העליון שלנו הינו שביעות רצונו של כל לקוח, הבטחתנו היא לספק לכם טיפול מסור ומקצועי, לאורך כל הדרך, אל שמיעה טובה יותר, אשר תחזיר אתכם אל המעגל החברתי שלכם ולחיק משפחתכם האהובה. אנו משתדלים יותר עבור כל לקוח – להחלטה הטובה ביותר שתעשו. צרו קשר עוד היום.

הבטחתנו היא לספק לכם טיפול מסור ומקצועי, לאורך כל הדרך, אל שמיעה טובה יותר, אשר תחזיר אתכם אל המעגל החברתי שלכם ולחיק משפחתכם האהובה.אנו פשוט משתדלים יותר עבור כל לקוח

היתרונות להן זוכה כל לקוח של תדרים

הטבות אלה הופכות את ההחלטה לרכוש מכשיר שמיעה ב'תדרים' להחלטה הטובה ביותר שתעשו.
1. בדיקת שמיעה וייעוץ ראשוני חינם – לכל הפונים דרך האתר. גם אם תחליטו לא לרכוש מכשיר אצלנו, תוכלו לפחות לאבחן את ירידת השמיעה, לקבל ייעוץ והתאמת מכשיר, כך תוכלו להבין מה בדיוק עליכם לעשות כדי לטפל בירידת השמיעה שלכם.
2. סבסוד מקסימאלי מכל קופות החולים – אנו נדריך אתכם כיצד לקבל את המירב מקופת החולים שלכם, או מן האיגוד המקצועי שלכם.
3. יחס מקצועי אישי ושירות ללא תחרות – קלינאי התקשורת והיועצים שלנו עומדים לרשותך בכל עת ובכל מקום. בכל שאלה או בעיה שתתעורר אתה יכול להיות בטוח שתקבל את הטיפול המסור ביותר.
4. שביעות רצונך הוא הערך העליון שלנו – כי לקוח מרוצה הוא השגריר הטוב ביותר למכון השמיעה שלנו.

מבחר מכשירים רחב ביותר ממיטב יצרני מכשירי השמיעה בעולם!

מכון השמיעה 'תדרים' הוא משווק מורשה של היצרנים המובילים בעולם: Beltone, Oticon, Sonic, Widex, Unitron, siemens, rexton הינם היצרנים המובילים בעולם עם מגוון עצום של מכשירי שמיעה מתקדמים ואיכותיים המתאימים לכל לקוח ולכל סוג של ירידת שמיעה.

עוד על מגוון מכשירי השמיעה בתדרים

שירות לכל החיים – כל עוד המכשיר שלכם ברשותכם, אתם יכולים להיות בטוחים שתקבלו את השירות המסור של 'תדרים'. ללא כל חיוב ותמיד עם חיוך!

שירותי תיקונים במקום – המקרה הלא שכיח של תקלה במכשיר השמיעה שלכם, טכנאי של מכון השמיעה 'תדרים' יפתור את הבעיה במקום או יספק לכם מכשיר חלופי זהה עד להגעת המכשיר שלכם מתיקון במעבדה.

שירותי מעבדת יבואן – במידה והתקלה אינה ניתנת לפתרון המקום ויש צורך לתיקון מורכב, תקבלו מכשיר חלופי ומכשירכם יישלח למעבדה המרכזית, שם יתקנו את הבעיה ויחזירו לכם אותו בהקדם האפשרי.

הנחות ומבצעים כל חודש (מעבר להנחות הקופות) – מבצעים חודשיים מלהיבים אשר מאפשרים לכם הלקוחות להשיג מכשיר שמיעה טוב יותר, המתאים ביותר לתקציבכם ולירידת השמיעה שלכם.

אז למה אתם מחכים? התקשרו עכשיו ותאמו בדיקת שמיעה חינם וללא התחייבות.

הסדרים