מכשירי שמיעה זולים – כיצד תרכוש מכשיר שמיעה מתקדם במחיר נמוך

עד לפני שנה, רבים מהאוכלוסייה המבוגרת התקשו לעמוד בהוצאה הגדולה בעת רכישת מכשיר שמיעה. עד שנת 2011 השתתפות משרד הבריאות בהוצאה זו עבור מבוגרים עמדה על 850 שקלים בלבד. בחוזר שהוציא משרד הבריאות ב-2011 פורסם כי מעתה מבוגרים מעל גיל 65 זכאים למימון של כ-3,126 שקלים לכל אוזן בעת רכישת מכשיר שמיעה בכל 3 שנים. זהו סכום נכבד שאף מאפשר רכישת מכשיר שמיעה ללא כל הוצאה מצד המטופל.

אם אתם מעל גיל 65 חשוב שתדעו כי מכשירי השמיעה הבסיסיים עולים כ-3,000 שקלים בלבד ועם מעט תוספת תשלום תוכלו לשדרג את המכשיר פי כמה ולקבל מכשיר משוכלל ומתקדם בזול. בשביל לקבל החזר זה עליכם להמציא אישור מרופא אף אוזן גרון השייך לקופת החולים בה אתם מטופלים ולהציג את תוצאות בדיקת השמיעה. לזאת עליכם לצרף את החשבונית עבור רכישת מכשיר השמיעה. בנוסף לסבסוד אותו אתם מקבלים ממשרד הבריאות, קיימות הנחות שונות בקופות החולים השונות בהתאם לסוג הביטוח. קראו על כך עוד בעמוד סבסוד מכשירי שמיעה זולים.

רכישת מכשיר שמיעה זול עכשיו גם עבור הילד שלך

למעלה מכ-600,000 ילדים בארץ סובלים מלקות שמעה ברמה כלשהי. מכשיר שמיעה הוא הפתרון היחיד עבורם המאפשר התפתחות תקינה של הילד והשתלבותו בחברה בצורה נורמטיבית. השנים הראשונות בחיי הילד הן החשובות ביותר עבור התפתחות השפה והתקשורת וילד עם לקות שמיעה ללא מכשיר שמיעה עשוי לסבול מקשיים רבים בעתיד, קשיים שסביר להניח ישבשו את חיו. מכשיר שמיעה לילד הינו מכשיר יקר ורכישתו היא נטל כספי רב עבור הורים צעירים לאור ההוצאות הרבות הנוספות שעליהם להוציא בעת גידול משפחה.

בשנה האחרונה הגיעה גאולה להורים הצעירים שילדיהם סובלים מליקוי שמיעה – באותו חוזר שהוציא משרד הבריאות ב-2011 מפורט גם נושא ההחזרים הכספיים עבור ילדים מתחת לגילאי 18. עד חוזר זה השתתפות משרד הבריאות בהוצאה עבור מכשיר שמיעה לילדים מתחת לגיל 18 עמדה על כ-3,500 שקל לכל אוזן,

מחיר זעום נוכח מחירם הגבוה של מכשירי שמיעה לילדים שנעים באיזור ה-10,000 שקלים לאוזן. בחוזר שיצא הגיעה הבשורה המשמחת כי השתתפות משרד הבריאות ברכישת מכשיר שמיעה לילד תוכפל לסכום של 7,000 שקל לאוזן.

אין ספק שסכום זה תורם רבות בעת רכישת מכשיר שמיעה ומאפשר רכישת מכשיר מתקדם ביותר בעלות נמוכה ואף אפסית. שימו לב כי בנוסף להשתתפות משרד הבריאות קיימות גם השתתפויות שונות בקופות החולים השונות עבור הוצאות נוספות כמו לדוגמא אביזרי שמיעה. כנסו לקריאה על טווח המחירים של מכשירי שמיעה

מכשירי שמיעה בזול לבוגרים (18-65)

בעוד שמבוגרים וילדים מקבלים מימון כמעט מלא ברכישת מכשיר שמיעה, בוגרים בגילאי 18 עד 65 זכאים להחזר כספי של 916 שקלים בלבד. למרות זאת, בזכות הסכמים שונים בין קופות החולים לתדרים והביטוחים השונים שרכשתם בקופת החולים – בוגרים הסובלים מליקויי שמיעה יוכלו גם הם להשיג מכשיר שמיעה במחיר מוזל. מכון תדרים בא לקראת לקוחותיו וחתם על הסכמים עם קופות החולים השונות ומעניק הנחות בהתאם לקופת החולים וסוג הביטוח.

כך לדוגמא לקוח קופת חולים כללית זכאי להנחה של כ-10% בעת רכישת מכשיר שמיעה בתדרים (בנוסף ההחזר שיקבל ממשרד הבריאות) ולקוח אותה קופה בעל ביטוח מושלם יקבל הנחה של כ-24% בנוסף להחזר הכספי ממשרד הבריאות, ועל הסכום שנותר יקבל החזר של כ-75% עד 1075 שקלים. ( קראו עוד על מכשירי שמיעה בכללית )

דוגמא נוספת היא קופת חולים מכבי – לקוח מכבי עם ביטוח זהב זכאי להנחה של עד כ-3,743 שקלים וזאת לא כולל ההחזר שיקבל ממשרד הבריאות. ניתן לראות כי בעזרת הנחות נכבדות אלה גם האוכלוסייה הבוגרת תוכל לממן בקלות רכישת מכשיר שמיעה.

כפי שקראתם, כל אוכלוסיית לקויי השמיעה זכאים להחזרים בסכום זה או אחר. מה שמשותף לכולם הוא ההחזר מאפשר קניית מכשיר שמיעה במחיר מוזל ולפעמים אף בחינם. הגיעו למכון תדרים או צרו עמנו קשר וקבלו ייעוץ מצוות המומחים לגבי המכשיר המתאים לכם וההנחה שתוכלו לקבל בהתאם לגיל וקופת החולים שלכם. צוות תדרים יתאים עבורכם את המכשיר במושלם בשבילכם במחיר המשתלם ביותר.

לקבלת הצעת מחיר למכשירי שמיעה זולים ואיכותיים במיוחד השאירו פרטים בתחתית העמוד ונחזור אליכם בהקדם עם הצעה מושלמת עבורכם!

הסדרים